ul. Targowa 15
Adres do korespondencji:
ul. Boh. Monte Cassino 9
23-400 Biłgoraj
Witamy na Oficjalnej Stronie Automobilklubu Biłgorajskiego
Automobilklub Biłgorajski zaprasza w dniu 13 marca (niedziela) 2016r. na otwartą imprezę samochodową z cyklu "Rally Sprint" – rundę rozgrywaną o Puchar ZO PZM, która zostanie przeprowadzona na torze Biłgoraj, przy ul. Motorowej. Zawody zostaną rozegrane w oparciu o Regulamin Ramowy Pucharu ZO PZM w samoch. imprezach popularnych „RallySpint” na rok 2016. Program godzinowy: godz. 9,00 - 9,45-przyjmowanie zgłoszeń; 9,45 -odprawa; 10,00 -Start; ok.14,00 -zakończenie zawodów; 14,30 -ogłoszenie wyników rundy i wręczenie medali /pucharów. Szczegóły w Regulaminie uzupełniającym (Komunikat) -poniżej.
KOMUNIKAT Nr 2/2016
Wiza Nr 05 / 2016
Impreza: Impreza samochodowa z cyklu „Rally Sprint”
2. Runda Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM
Organizator: Automobilklub Biłgorajski 23-400 Biłgoraj, ul. Targowa 15, 691 753 301
www.akbilgorajski.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin i miejsce: 13 marca 2015 r. (niedziela) – tor Biłgoraj
Godz. rozpoczęcia i zakończenia (przyb.): 9,00 - 15,00
Impreza rozegrana jest w oparciu o: Regulamin Ramowy Pucharu Zarządu Okręgowego PZM Lublin w samochodowych imprezach popularnych "RallySprint na rok 2016.
Liczba prób sportowych podczas rundy min.2 (lub 3), po trzy lub dwa okrążenia toru o dług. ok.1 -1,2 km, zgodnie z rysunkami przedstawionymi przez organizatora na odprawie i przejazdem zapoznawczym.
Podział samochodów na klasy: Klasa 1 -od 1300 ccm; Klasa 2 -od 1301 -1600 ccm; klasa 3 -od 1601 -2000; Klasa 4 -pow. 32000 ccm; Klasa Gość -dla kierowców z licencją sportu samochodowego.
Klasę stanowi każda ilośc dopuszczonych samochodów. kierowca moze strtować w klasie wyższej, jeżeli we wcześniejszych imprezach był w niej klasyfikowany z powodu braku jego klasy.
Nagrody: Dla trzech najlepszych kierowców klasyfikacji generalnej przewidziane są pucharki (lub upominek), dla trzech najlepszych w poszczególnych klasach medale.
Cele imprezy: Podnoszenie bezpieczeństwa na drodze poprzez doskonalenie
umiejętności kierowania pojazdem oraz popularyzowanie
bezpiecznego amatorskiego sportu samochodowego.
Władze imprezy: Dyrektor - Sławomir Paszko
Starter: - Mateusz Jasiński (Dariusz Paleczny)
Sędziowie: - Monika Pogudz, Maciej Hysa, Jan Kaczorowski,
Paweł Marzec
Program godz.: 9,00 – 9,45 -Przyjmowanie zgłoszeń uczestników
9,45 -Odprawa, podanie listy startowej, zapoznanie z PS
10,00 -START pierwszego uczestnika
13,30-14,30 -Zakończenie przejazdów i ogłoszenie wyników
15,00 -Wręczenie medali/pucharów, zakończenie imprezy Uwaga: Program godzinowy zawodów może ulec zmianie.
Wysokość wpisowego: członkowie Klubu organizatora -50 zł, członkowie z innych automobilklubów zrzeszonych w PZM -70 zł, uczestnik nie zrzeszony -80zł,
Postanowienia końcowe:Organizator zastrzega sobie wprowadzenia zmian i uzupełnień w formie oddzielnego komunikatu lub w formie ustnej. Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty do uczestników zawodów i ich sprzętu jak również za spowodowane przez uczestników pośrednio lub bezpośrednio szkody w stosunku do osób trzecich i ich mienia.
Organizator