ul. Targowa 15
Adres do korespondencji:
ul. Boh. Monte Cassino 9
23-400 Biłgoraj
Witamy na Oficjalnej Stronie Automobilklubu Biłgorajskiego
Automobilklub Lubelski serdecznie zaprasza wszystkich chętnych do udziału w 57. Rajdzie Oldboy-ów,który odbędzie się 15.11.2015 r./niedziela/ godz. 10.00 siedziba PZM, ul. Prusa 8. Rajd turystyczny będzie urozmaicony ciekawymi próbami sprawnościowymi, zlokalizowanymi m.in. w lubelskim ODTJ. Imprezę zakończy gorący posiłek i rozdanie nagród. Do udziału w rajdzie zapraszamy wszystkich chętnych, organizator utworzył klasę OPEN - dostępną dla wszystkich, opłata klasy OPEN 20 zł /osobę. Szczegółowy regulamin -komunikat załączony jest poniżej w "czytaj więcej" (kliknij).
Prezes i Zarząd Okręgowy Polskiego Związku Motorowego w Lublinie uprzejmie zaprasza członków Automobilklubu Biłgorajskiego do udziału w 57 Rajdzie Old-Boyów, organizowanego przez Automobilklub Lubelski obchodzącego w tym roku 85-lecie swojej działalności.
Pozdrawiam serdecznie - Prezes Waldemar Czerniak
W załączeniu imienne zaproszenia dla członków Klubu sprawujących funkcje przy ZO.
Apel do członków Automobilklubu Biłgorajskiego ! - Nie tylko wypada, ale należy "wystawić" co najmniej jedną załogę do reprezentowania naszego Klubu !!! Dlatego prośba o pilny kontakt chętnych członków Klubu (spełniających kryterium wiekowe) z prezesem w tej sprawie.
REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY
1. ORGANIZATOR, RANGA
Organizatorem imprezy na zlecenie Zarządu Okręgowego PZM w Lublinie jest Automobilklub Lubelski, który obchodzi 85-lecie działalności Rajd zostanie rozegrany w oparciu o Regulamin Ramowy Turystycznych Motorowych Mistrzostw Okregu Lubelskiego PZM 2015 i niniejszego Regulaminu.
2.Władze: Dyrektor Rajdu - Jerzy Skrzypek Sędzia główny - Waldemar Czerniak Kierownik prób sprawnościowych - Andrzej Stachurski Kierownik komisji obliczeń - Karolina Pawełczuk Kierownik trasy - Katarzyna Stachurska
3. DATA, ODBIÓR ADMINISTRACYJNY
Rajd odbędzie się w dniu 15 listopada 2015 roku bez względu na pogodę.
Odbiór administracyjny odbędzie się w godz. 10:00 – 10:30 w siedzibie PZM w Lublinie ul. B.Prusa 8
4.Uczestnictwo:W imprezie uczestniczyć mogą zaproszeni działacze, byli zawodnicy sportów motorowych oraz goście. Sklasyfikowani w rajdzie zostaną uczestnicy, którzy ukończyli 33 lata oraz przejechali trasę rajdu i wykonali zadania rajdowe. Przy obliczaniu wyników będzie zastosowany współczynnik wyrównawczy za wiek kierowcy: 0,98 za wiek 55-59 lat; 0,95 za wiek 60-64; 0,92 za wiek 65-69; 0,90 za wiek 70-74; 0,85 za wiek 75-70; 0,80 za wiek ponad 80 lat Trasa rajdu wynosi ok. 50 km wg podanego itinerera z lokalizacją 3 prób sprawności, rozwiązywania testów BRD i PP, zadań topograficznych i turystycznych oraz ze znajomości historii PZM i Automobilklubu Lubelskiego.
5. WPISOWE,
Wpisowe wynosi 20 zł od osoby. W ramach wpisowego uczestnicy otrzymują materiały rajdowe oraz posiłek na mecie. Wpłaty wpisowego będą przyjmowane podczas odbioru administracyjnego.
6. Cel imprezy: Celem imprezy jest integracja działaczy, byłych zawodników i sympatyków sportów motorowych, propagowanie bezpiecznej jazdy, podnoszenie umiejętności prowadzenia samochodu oraz poznawanie historii motoryzacji, kultury i walorów turystycznych Lubelszczyzny.
7. PROGRAM RAJDU
10.00: – 10:30 – przyjmowanie uczestników, losowanie numerów startowych, wydawanie dokumentów;
10:30 – uroczyste otwarcie rajdu połączone z omówieniem regulaminu imprezy;
10:45 – test BRD i PP
11:15 – start pierwszej załogi na trasę
około 14:00 – meta pierwszej załogi w Automobilklubie Lubelskim, posiłek;
około 15:00 – podanie wyników nieoficjalnych;
około 15:30 – podanie wyników oficjalnych, uroczyste zakończenie rajdu.
8. PUNKTACJA
Zgodnie z Regulaminem Turystyczno-Nawigacyjnych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM '2015.
8.1 Punktacja prób sprawnościowych Sz:
- za każde 0,1 sekundy trwania próby - 0,1 pkt. pomocniczych
- za przewrócenie lub przemieszczenie słupka - 3 punkty pomocnicze
- za błędny przejazd próby (niezgodny z planem próby) - 20 punktów
- niewystartowanie do próby - 20 punktów
- za przejechanie mety, falstart - po 5 pkt. pomocniczych.
Załoga, która uzyskała najlepszy wynik (najmniej punktów pomocniczych) na próbie sprawnościowej Sz otrzymuje 0 pkt. Pozostali otrzymują liczbę punktów odpowiadającą różnicy punktów pomocniczych pomiędzy uzyskanym wynikiem, a wynikiem najlepszej załogi, jednak nie więcej niż 20 pkt.
8.2 Za brak lub błędną odpowiedź w teście turystycznym - 20 pkt.
8.3 Za brak lub błędną odpowiedź w teście z historii PZM i Al. po 2 pkt.
8.4 Za brak lub błędną odpowiedź w testach z przepisów ruchu drogowego i pierwszej pomocy - po 5 pkt.
8.5 Za każdą zakończoną minutę wcześniejszego lub późniejszego wjazdu na PKC lub metę załoga otrzymuje:
- do 20 minut – po 1 pkt.
- od 21 do 40 minut – po 2 pkt.
- od 41 do 60 minut – po 3 pkt.
Łączny limit spóźnień w rundzie wynosi 60 minut. Przekroczenie tego limitu, brak wizy PKC lub nie zgłoszenie się na starcie odcinka – po 2000 pkt.
8.6 Za użycie przez załogę pomocniczego sprzętu elektronicznego (cyfrowe aparaty fotograficzne,kamery,laptopy,tel komórkowe, nawigacjeGPS) podczas rozwiązywania testów i zadań konkursowych, stwierdzone przez organizatora – 2000 pkt.
8.7 Punktacja innych zadań: - zgubienie karty drogowej - wykluczenie z rajdu; - wykroczenia drogowe - pierwsze 50 pkt., drugie - wykluczenie z rajdu.
9.Nagrody:Organizator ufunduje nagrody rzeczowe dla trzech pierwszych załóg oraz dla najlepszej kobiety kierowcy i najstarszego kierowcy.
10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za szkody i straty tak w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak też za spowodowane przez nich straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia przez cały czas trwania imprezy.
Przez podpisanie zgłoszenia, załoga i jej osoby towarzyszące zobowiązują się do bezwzględnego przestrzegania regulaminu TNMOL i niniejszego Regulaminu Uzupełniającego, poszanowania przepisów ruchu drogowego, p. poż. i porządkowych podczas trwania imprezy.
Dyrekor Rajdu
Jerzy Skrzypek